joi, 16 martie 2017

NEW BAG | SMALL GIVENCHY ANTIGONA

EN:

 For the longest time, I've wanted to treat myself with a new designer handbag. I already have a Michael Kors and a Chanel bag that my boyfriend kindly bought me as a gift. I'd been saving up for quite some time and was constantly browsing Mytheresa website looking at all the beautiful bags they had on offer. I fell in love with a number of YSL and Chloe bags but for me, the Givenchy Antigona was always the one I came back to and the one I thought I'd get the most use out of.


RO:

De mult timp doresc sa ma rasfat cu o noua geanta a unui brand celebru.Pana acum mi-am cumparat o geanta Michael Kors si am primit una Chanel din partea iubitului meu. Am facut economii pentru o perioada si zilnic urmaream site-ul celor de la Mytheresa  unde admiram minunatele genti. M-am indragostit instant de cateva genti YSL  si Chloe, insa Givenchy Antigona a fost geanta la care reveneam mereu si care mi se parea cea mai potrivita pentru mine.


EN:

It's a classic bag, the kind that will never go out of fashion and if 
I'm going to spend a lot of money on a bag, that's exactly what I
 want it to be. Don't get me wrong, I'm absolutely in love with the 
Chloe Faye bags but they are a very seasonal item and a bag of the 
moment -I'm not so sure they'll still be as popular this time next year which was something that worried me when making my decision.

The Givenchy bag is everything I dreamed of and more - it's amazing quality, it feels lovely to hold and the size is perfect too. I've only used it a couple of times since I bought it but it's not a bag I'd used every day. When something costs a lot of money,
 I'd much rather use it for weekends and evenings out rather than every day. Some of you may think that's a waste but for me, I'd rather cherish it for days/evenings out when I want to feel a bit more glam. I must admit, on the few occasions I’ve used this bag since buying it, I've felt very sophisticated.


RO:

Este o geanta clasica, genul de geanta care nu se demodeaza

 niciodata, iar in momentul in care cheltui multi bani pe o geanta 
asa si vreau sa fie.Sper sa nu fiu inteleasa gresit.
Imi plac la nebunie gentile din colectie Chloe Faye insa eu le vad ca pe niste genti sezoniere – nu sunt sigura daca vor fi la fel de populare si anul urmator iar acest aspect este foarte important pentru mine atunci cand aleg sa imi achizionez o geanta.
  

Geanta Givenchy este geanta pe care mi-o doream cu adevarat – 
calitatea este extraordinara, este usor de purtat iar marimea este perfecta. Am purat-o doar de cateva ori de cand am cumparat-o pentru ca nu o vad ca pe o geanta de purtat zilnic. 
Cand investesc multi bani intr-o geanta prefer sa o folosesc in weekend sau la iesirile de seara nu zilnic. Poate credeti ca este o risipa dar prefer sa o port si sa ma bucur de ea in zilele/serile in care vreau sa ma simt mai glam. Trebuie sa recunosc ca in putinele ocazii in care am purtat aceasta geanta de cand am cumparat-o m-am simtit foarte eleganta si sofisticata.


EN:

I'm absolutely in love with my new bag and I hope you guys like it too!! What's your dream designer bag?!Chloe and YSL are next on my list!! 

RO:

Sunt pur si simplu indragostita de noua mea geanta si sper ca si 
voua va place! Care este brand-ul vostru preferat in materie de genti? Chloe si YSL sunt urmatoarele pe lista mea!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu