vineri, 27 ianuarie 2017

REVIEW: NARS ALL DAY LUMINOUS WEIGHTLESS FOUNDATION


Buna dragelor.Astazi m-am gandit sa va vorbesc un pic despre fondul meu de ten preferat in aceasta perioada, NARS All Day Luminous Weightless Foundation. Sunt o mare fana a acestui brand, am incercat pana acum un concealer si blush-uri si mi-au placut toate foarte mult. 


Este un  fond de ten de generatie noua, extrem de lichid. Prima data cand l-am folosit am crezut ca s-a separat, dar de fapt asta e textura lui. Are pompita si seamana la pompita cu Diorskin Star, in sensul ca nu scoate mult produs, scoate cam jumatate din cantitatea pe care o scoate de obicei un astfel de sistem de dozare.
Nuanta pe care o am eu este Deuville, o nuanta descrisa pe site-ul NARS ca fiind “light with a neutral balance of pink and yellow undertones” . Are subton galben de fapt. Desi fondul de ten este foarte lichid, are o putere de acoperire cel putin medie. Finish-ul este satinat- luminos, arata extraordinar de bine in poze cu sau fara flash, arata bine si-n realitate. Reflecta lumina intr-un mod frumos dar fara a avea sclipici, rezista binisor ( 5-6 ore fara niciun retus) . Il aplic cu beauty blender-ul si mi se pare ca e foarte concentrat, folosesc 3 picaturi pentru toata fata si dupa cum va spuneam mai sus, picaturile astea sunt mai mici decat la un fond de ten cu pompita obisnuit. Arata frumos si se mentine aratand frumos aplicat in zona nasului.. Nu se strange in pori, nu se strange in liniile fine, nu arata pudrat, nu oxideaza. Imi place mult de tot.
Gasiti NARS All Day Luminous Weightless Foundation online la preturi incepand cu 43 de euro.

Care este fondul vostru de ten preferat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu