luni, 30 ianuarie 2017

Epilarea acasa


Pot spune ca detin o gama variata de “unelte” necesare unei epilari ca la carte la mine acasa, fara a fi nevoie sa vizitez cu regularitate vreu salon. Ceara calda, epilator electric, benzi, ceara rece, insa lasand durerea la o parte, preferata mea este traditionala ceara calda.



Dupa numeroase dezamagiri,am descoperit ceara Les Cosmetiques in magazinul Carrefour.
Imi place in primul rand pentru ca o pot cumpara in 3 cantitati diferite. Cea pe care o folosesc acum contine 50g, fiind varianta cea mai mica.Vine intr-un recipient special pentru a putea fi incalzita fara prea mari batai de cap. Nu trebuie sa o topesc intr-un vas, asa cum este nevoie atunci cand aleg o cantitate mai mare. Spatula este din lemn si primesti una noua la fiecare cutie cumparata. Un alt motiv pentru care nu am de gand sa renunt la acest produs este acela ca nu imi provoaca niciun fel de iritatie si smulge firele de par foarte bine, fara a fie nevoie sa le las sa creasca prea mult. Intotdeauna dupa epilare folosesc uleiul de bebelusi pentru a calma pielea.


Am sa trec acum la epilarea zonei faciale, mai exact mustata. Nu mai este de mult o rusine, deoarece a devenit un ritual de infrumusetare firesc. Pentru epilarea acestei zone am sa iti spun secretul meu. Nu folosesc nicidecum epilator,penseta, lama sau alte nebunii ce ingroasa firul de par si irita pielea,nici macar benzi speciale pentru epilarea parului din zona fetei. Folosesc benzi pentru epilarea picioarelor. De ce? Pentru ca smulg mult mai bine, insa am grija sa le aleg intotdeauna pe cele cu banda incolora. Am ajuns sa le evit pe cele cu banda de hartie, deoarece nu am obtinut niciodata rezultatul asteptat, sau poate ca nu am gasit eu benzile minune.
Nefiind benzi speciale pentru aceasta zona sensibila, ma irit? Nu, nu m-am iritat decat o singura data, atunci am citit eu pe internet ca dupa epilare sa sterg zona cu un disc demachiant imbibat in putin otet. M-am ales cu o mica iritatie, iar mama care a facut la fel, nu a patit nimic. Depinde de la piele la piele, iar daca benzile acestea sunt ideale pentru mine, nu inseamna neaparat ca vor fi si pentru tine.Daca ai fire de par foarte fine si se smulg in totalitate cu benzile speciale pentru zonele fetei, atunci nu ai de ce sa incerci metoda mea.

Pentru a nu ma irita, desi suna putin ciudat, evit sa folosesc servetelele acelea cu ulei pe care le primesti odata cu benzile. Dupa epilare pur si simplu sterg zona cu putin demachiant pentru a curata ceara ramasa, dupa care clatesc cu apa calduta. Evit fondul de ten si orice fel de crema in ziua aceea.
Tu ce metoda preferi si unde iti place sa te epilezi? Acasa sau la salon?
Kisses!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu