luni, 16 ianuarie 2017

5 MOTIVE PENTRU CARE SĂ-ȚI MASEZI TENUL


Fie că ajută la prevenirea apariției ridurilor, fie la relaxarea mușchilor, masajul facial are o mulțime de beneficii. Eu am început să-mi masez tenul regulat de vreun an de zile, cam o dată pe săptămână, iar când stau mai bine cu timpul, chiar mai des de atât. Bineînțeles că puteți opta pentru un masaj facial la un salon, dar cred că puteți economisi bani și timp dacă o faceți voi acasă, seara cu câteva ore înainte de culcare.

Tot ceea ce aveți nevoie este un ulei potrivit pentru ten, pentru ca degetele și palmele să alunece ușor pe piele, fără s-o agreseze în niciun fel. Puteți alege un ulei demachiant (preferatul meu în acest moment este cel de la Vichy) sau un ulei pe care să-l și lăsați să acționeze peste noapte – eu folosesc în prezent un ulei de marula. De asemenea, dacă vreți ceva mai fancy, puteți să vă cumpărați o ustensilă specială pentru masajul tenului. Eu nu am așa ceva, însă intenționez ca pe viitor să-mi iau.

Așadar, dacă încă nu sunteți convinse că merită să vă rupeți câteva minute pe săptămână pentru un masaj facial, iată cinci motive pentru care merită s-o faceți:

1. Masajul feței crește circulația sângelui și oxigenului în zona respectivă și, astfel, crește producția de colagen. Cred că știm cu toții cât este de benefic colagenul pentru piele.

2. Masajul feței ajută la relaxarea mușchilor faciali. Atunci când suntem foarte stresați, mușchii feței devin tensionați și acest lucru conduce la apariția prematură a ridurilor. Eu mi-s mândra posesoare a două riduri între sprâncene, cauzate de încruntare, așa că insist în această zonă. Prin relaxarea și detensionarea mușchilor, masajul facial nu doar previne apariția ridurilor, ci le și estompează pe cele deja prezente. De asemenea, ca și în cazul corpului, și mușchii feței au nevoie de sport pentru tonifiere.

3. Masajul feței ajută la detoxifiere, prin drenaj limfatic. Prin masaj, limfa este filtrată prin ganglionii limfatici și ajunge în sânge, unde toxinele sunt eliminate. Astfel, pielea capătă un aspect mai luminos. Acest tip de masaj este recomandat și pentru dimineață, mai ales dacă faceți parte din categoria celor care se trezesc cu fața umflată.

4. Cu ajutorul masajului facial, poate fi modificată chiar structura feței și aici mă refer în special la bărbia dublă, cu care multe dintre noi ne confruntăm, din nefericire. Bărbia dublă nu se datorează neapărat kilogramelor în plus, ci poate fi cauzată inclusiv de o postură greșită. Mulți specialiști susțin că cea mai sigură metodă de a scăpa de bărbia dublă este prin masaj. Pentru că așa cum am spus și mai sus masajul facial stimulează fluxul sanguin, astfel este eliminată și apa care s-a acumulat în zona respectivă. Pentru a vedea rezultate vizibile cât mai repede, este recomandat masajul zonei gâtului și bărbiei o dată pe zi, timp de zece minute.

5. Relaxare!!! Cu agitația din viața noastră, uneori uităm că e cazul să ne mai și relaxăm, iar masajul facial, la fel ca și cel corporal, ajută la asta. Eu tocmai din acest motiv prefer să-l fac seara, cu vreo oră înainte de somn. Procedeul în sine mi se pare foarte relaxant, mai ales dacă insist în zona tâmplelor.

Nu trebuie să aveți cine știe ce creme scumpe pentru un ten frumos, ci uneori este necesar să acordăm doar ceva mai mult timp îngrijirii acestuia. Sper măcar să încercați unul dintre aceste masaje și să vă placă. Nu vă așteptați la minuni peste noapte, ci trebuie să introduceți acest pas în rutina voastră cel puțin o perioadă de câteva luni pentru a observa beneficiile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu